19.3.04

Gueee

Bueh... ayer empecé las clases en el instituto. Great teacher Baloo. As the lovely hugable bear I am, everyone loved me, from the big bossess (female boss) to my students. Damn, it was kinda nice, and kinda hard, simultaneously. Nice, 'cause I was just what everyone wanted, I think. Everybody was happy with me. Hard, 'cause as I am so dynamic to teach, I had to keep myself from making nasty jokes or saying four letter words and garabatos. Anyway I could, with no problem... It was definitively good. Now they want me to give more lectures and that means I'm gonna have a good lot of cash. Gee, I don't even know why I'm writing this in English, pero bueno, sera pos. Hoy, luego de hacer todo el escándalo para matricularme, me dicen que tengo una deuda y que tenía que firmar un pagaré, o la deuda al contado, si no no me podía matricular. El pagaré nunca salió en los papeles. Asi que voy a tener que ir a la Torre 15 (centro del terror financiero de la Universidad de Chile), para repactar la deuda. Es una pitijaña, son $75k, pero mi situación financiera actual me impide pagarlos de una sola vez. Asi que ahi voy a llorarles un rato. Que molesto esto de la pobreza. Pero bueno, espero que In your ass me solucione esto, jajajajajaja.

_________________________
current audio inputPizzicato Five - It's a beautiful day / Daft Punk- Burnin'

No hay comentarios.: